Fitnessfighten - halvtid!
Publicerat den

Halva tiden har gått!
 
Vansinnigt vad tiden flyger iväg trots att man ibland har det motigt. Eftersom jag idag har klarat av hälften av det jag gett mig in på, så var jag tvungen att ta fram måttbandet och se om där var någon skillnad sedan sist. Det var det! På 2 veckor har jag minskat med 5 cm runt naveln. Vikten med -2,7 kg. 4 kg borde inte vara någon omöjlighet va!? På fyra veckor.
 
Idag blev det dock väldigt mycket avvikelser i mitt schema. Först och främst så fick jag sovmorgon då båda barnen sov längre än vanligt. Halv nio slog jag upp ögonen och tio minuter senare gjorde även sonen det. Julia sov till 9:30! :O När hände det sist? Vanligtvis äter jag frukost vid 7:45, men som ni förstår så åt jag inte förrän vid 9 idag. Mellanmålet skippades då farmor kom hit och vi gick till Netto & Hem & Hobby och shoppade loss lite. Istället blev det kyckling och potatis till lunch vid 14-tiden. Dåligt.. Borde ätit emellan men hade ingen möjlighet. Kasst av mig! Jag tycker att det är jättesvårt med all planering som krävs för den här kosten. Att äta var tredje timme såg jag som jättepositivt till en början då jag är ganska hungrig av mig. Dock är det verkligen inte min grej. Jag gör alldeles för mycket saker för att ha TID att äta så ofta. Haha :') Jag är verkligen dålig på det här..
 
Åt lite "mellanmål" {några tuggor från Henrys mat..} strax innan 18 för att sedan dra iväg och träna. Hade lite svid i halsen i morse och funderade på om jag fortfarande inte är riktigt frisk, men mitt gympass gick KANON. Herrejösses vad bra det gick! Jag praktiskt taget flög fram på löpbandet. Och mina knäböj har blivit jättemycket enklare eftersom jag tappat lite i vikt. Minsta lilla viktförändring känns kan jag säga! I vintras gick det åt helvete när jag gått upp 2 kg under julen. Jag kände mig verkligen jättetung och allt kändes piss. Det tråkiga är ju att viktnedgånden gärna drar med sig brösten.. Haha :') Kort sagt så är det brösten som är anledningen till min viktminskning. ;}
 
I morgon är det skärpning! :} Ny mat behöver lagas då jag kommit på hur smidigt det är med matlådor. Käkar spaghetti och köttfärssås ett par dagar nu. Hmm.. funderar på fisk! Så jäkla gött med rödspätta panerad i knäckebröd! Dock ska jag ha potatis till denna gången, och inte ris som jag hade sist. Uäääh :P
 
Puss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?