Feng shui
Publicerat den

Att jag är lite galen vet väl redan alla, men nu har jag blivit snäppet vassare vad gäller galenskapen och börjat intressera mig för feng shui! Hur ballt är inte feng shui!? Att det handlar om energier som trycker och far omkring eller vad de nu gör, det orkar jag inte bry mig så mycket om, men desto mer spännande är det med de olika elementen! Inne på Jannice's blogg har jag funnit en massa bra tips och tanken är att tänka feng shui när det är dags att inreda huset efter renoveringen! Det känns så självklart på något sätt, även om jag aldrig har tänkt på det innan! De olika elementen är kort och gott: jord, eld, vatten, trä och metall. Olika saker ingår i elementen och det gäller att se till att alla element finns i samma rum. Så att där råder en balans! Simple as that! 
 
 
När jag ändå är inne på sovrummet så kan det tilläggas att jag häromdagen gick igenom vad för element som finns där inne. Enligt mig var det alldeles för mycket trä! Jag hoppas kunna rensa bort lite trä genom att byta ut sängborden. I och för sig är även de nya sängborden gjorda av trä, men med en vit färg känns det kanske lite mer okej! :)
 
Visst låter jag knäpp?
Men det är riktigt roligt!
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?