Ni var allt några stycken som kikade in igår. Vad kul!
 
Idag har det gått en vecka av träning och annan kost! Om vågen visade resultat? Svar: ja! -0,9 kg sedan förra måndagen. 69,4 visade vågen idag vilket enligt mig är helt okej. Nästan 1 kg! Om jag kan gå ner 1 kg i veckan så är jag kalasnöjd. :}
 
Tanken idag var att gå ut och åka pulka med barnen och på så sätt få lite motion, men jag tror jag skippar det på grund av kylan. Det vore bara taskigt mot Henry att gå ut i det här vädret, såvida han inte ligger nerbäddad i vagnen såklart. Dock sover han i skrivande stund, så går vi ut senare kommer han antagligen vara vaken!
 
Det här får bli en innedag, så kan jag besöka gymmet ikväll när David kommit hem. Tror att jag ska gå dit lite senare faktiskt.. kanske runt klockan 20! Då borde de flesta människor vara hemma. Det är så tråkigt när maskinerna man vill använda är upptagna! :/
 
Haha, jag måste bara skriva en sak till! Jag får mig alltid ett så gott skratt {inombords} när jag är på gymmet och ser överviktiga människor vara där. Oftast går de på pass! Efter passen {nästan varje gång} så SLÄNGER de sig över receptionen för att köpa en massa olika bar's! 2-3 stycken. Jag vet ju inte exakt hur de tänker såklart, men jag får känslan av att de vill köpa sig "nyttigt godis" just för att det är bra för kroppen att få i sig sådant efter ett träningspass. Men är det bara jag, eller är det inte bättre att i så fall ta en banan, eller kanske bara vatten? Är man överviktig så behöver man inte de där grejerna! Men det är så sött! :* Jag har faktiskt aldrig köpt en bar där, eller något annat heller. Trots att jag är överviktig. Jag dricker vatten i mängder!

Kommentera

Publiceras ej