Har haft SÅ bra pass på gymmet de senaste två gångerna. Det är så ROLIGT! Än har jag absolut inte tröttnat! Igårkväll gick jag dit i snön trots att jag kände mig precis gööörtrött. Hade precis lagt Henry och låg själv där och slumrade till, men iväg kom jag i alla fall. Strax efter kl 19 tror jag det var. Körde crosstrainer i ca 20 minuter, lite armar och lite mage. Testade även på squats med en skivstång med vikter över axlarna. Bra bra.
 
Idag stod ben på schemat. Det brukar gå snabbt! 25 minuters crosstrainer fick bli uppvärmning, sedan körde jag 2 olika benmaskiner samt plankan. Jag fick hjälp av personalen att stå rätt och det kändes jättebra. Testade även på stående plankan med armhävningar. Hua.. Haha, men jag gillade det! Det SKA vara jobbigt. Sen gick jag hem och duschade. Känner av lite träningsvärk i magen från igår, men annars har jag inte särskilt mycket värk faktiskt. Det var värre i oktober när jag precis hade startat. Nu för tiden får jag knappt någon alls. Kanske kör jag för lätt? Men jag ska orka med hus och hem också.. och barn! ;}

Kommentera

Publiceras ej