Jag har badat Julia för första gången
Publicerat den

Eller ja, självklart har hon badat innan {det finns till och med bildbevis} men idag badade jag henne utan någon hjälp från någon annan. Hon har ju varit så svettig nu de här dagarna så jag tänkte att ett litet bad kunde sitta fint. Det tyckte hon också uppenbarligen, för hon låg där i baljan och såg mer än nöjd ut! Lite gnäll blev det dock när jag skulle torka henne sen för då blev hon lite kall...

Bilresorna till och från Östergötland kunde inte gått bättre! På ditvägen sysselsatte jag henne med lite gosedjur att titta på samt en napp i munnen. Dock inte hela tiden eftersom vi "snackade" lite de första milen. Enkel resa var ju 15 mil så det lyckades mycket bra, jag är så stolt över min lilla sessa! ♥ På hemvägen idag så sov hon nästan hela tiden! Väl hos våra släktingar så skrek hon lite till en början eftersom magen krånglade, stackarn! Men efter lite mat och gos var allt tipptopp!  Hon sov bra i husvagnen verkade det som, bättre än i mitt rum! Först från 23-06, sedan från 06:30 till 08:30. Haha, jag fick väcka henne :')

Det var jättetrevligt att träffa släktingarna igen, det tyckte Julia också {dock var det första gången för henne}. Hon fick fina klänningar och ett par strumpbyxor. God mat fick vi, och kanske ska vi till och med skaffa en sån där stor, underbar pool i trädgården. Mina sysslingar hade det så vi blev sugna vi också.. det som är lite negativt är väl att gräsmattan blir helt förstörd.. fast vafasen! Den är redan så "törr å knastri". Så underbart det skulle vara med en pool i den här varmen, kunna ta sig ett svalkande dopp! Fast antagligen lär det inte bli av att vi köper någon. ;P

Min gammelfarmor blev helt till sig när hon fick se Julia. Det är ju femte generationen, helt sjukt! :) En 91:åring och en 8-veckorsbebis. Julia blev 8 veckor idag ju! Man kan ju undra ifall jag, när jag är 91 år, får sitta och titta på mitt barnbarnsbarnbarn!? ;)

P&K









 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?