Andligt, hostigt och underbart
Publicerat den

Häromdagen skrev jag ju hur pass bra jag tyckte om Fujidirekt. Jag vet inte om jag borde ta tillbaka det nu.. Haha, näe, det ska jag nog inte göra, men jag måste ändå klaga lite! I dag kom min sista bild {trodde jag} som jag faktiskt ska använda till en mycket viktig grej snart! När jag öppnar det hårda kuvertet så ligger dock inte den fina bilden som jag betställde där, utan en helt annan! Den föreställer två ungdomar som står och kysser varandra vid stranden i solnedgången. Hahahaha. Jag har aldrig sett bilden förut så det har ju helt enkelt blivit en förväxling. Har i alla fall skickat tillbaka bilden nu och hoppas på att få MIN bild så snart som möjligt..

Över till något annat. Julia hostar som bara den! Riktigt eländigt låter det och jag blir nästan orolig. :( Hon ligger i sin säng och sover nu, men då & då hörs de där otäcka hostarna som verkar göra så ont i hennes lilla hals. Jag vill att hon blir frisk!!

Något annat som hänt i kväll är att jag har varit på en föreläsning där ett medium pratade. Vi drog ut på tiden en hel timme, det var otroligt intressant! Mediumet sa att jag kunde en hel del och har kommit en bra bit på vägen. Att jag är uppmärksam, bland annat. Härligt att höra! Dock kände jag mig stendum när jag satt där på soffan och såg... just ingenting! Här och där hojtade folk till att där, där såg de minsann någonting och där var det något annat. Jag tror absolut på det, men jag blir så frustrerad när jag själv inte ser någonting. Näe, jag ska börja meditera så att det blir någon fart på min andlighet! Hatar att vara så.. vad ska man säga.. blind!?
Om jag ska kortfatta hela föreläsningen så kan jag säga: vi har gjort val i våra andliga kroppar innan det här livet, som sedan ska forma oss i våra mänskliga kroppar. Vi gör alltid våra egna val {oavsett om det är våldtäkter eller att vinna 1 000 000 kr på lotto} och det är aldrig någon annan som gör valet åt oss.
Tyck vad ni vill om det, det är inte mina ord... ;}

Blev sjukt trött av alla energier, fick huvudvärk som fortfarande sitter kvar, men en grej är jag glad över: jag kände enerigerna i form av rysningar/dragningar i ansiket. Jag är inte helt tjoflöjt! ;D

Det är i sådana här lägen man skulle ha en reflexskärm, men jag gillar bilden ändå! Eller snarare: jag gillar motivet! ♥




 Milja

Jag tror att om man anstränger sig för att se, så ser man inte ett skit ;P Man måste typ stänga av den där viljan att analysera allt. Å andra sidan vet jag inte vad det var ni skulle se XD



Och bilden är UNDERBAR. Det gör inget med lite skuggor, det är de okonventionella bilderna som blir bäst :>



URL: http://lionwithmemories.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?