Buzzadorkampanj - Jogolino Persika Banan
Publicerat den

Hela kylskåpet är fullt av yoghurt. Julia älskar den, och jag med! Nyttig är den också, innehåller inget tillsatt socker. Jag har skrivit om den tidigare, här. Tänkte att jag skulle utvärdera den lite och jag har faktiskt bara positiva saker att säga om den! Julias kompis Leo fick häromdagen smaka på den och han ville bara ha mer mer & mer. Riktigt mumsigt! Julia har ätit en varje dag sedan vi fick hem dem, haha. Det är faktiskt en perfekt mängd yoghurt i de små behållarna också, och på de små plastförpackningarna eller vad man ska säga så är det små björnar längst ner, supersött! :}

I och med att det inte är något tillsatt socker i dem så är de lite syrliga och fräscha. Inte alls för söta som endel har en tendens att bli. Det är inga bitar i yoghurten och den är heller inte rinnig - som enligt mig är väldigt skönt. Ibland när jag matar Julia med vanlig yoghurt som jag själv äter så rinner det så lätt av skeden och därmed kladdar det ner hela henne. Så det var ytterligare ett plus!

En förpackning som på bilden ovan kostar ca tjugolappen på ICA, inte särskilt dyrt! :} Har ni inte testat Jogolino så tycker jag att ni ska göra det. Och för er som träffar mig - säg till om ni vill ha ett smakprov! :}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?