Coola tjejer
Publicerat den

I går fick jag plötsligt tanken: näe, jag ska fanimej inte ha nån tatuering. Det är ju så jävla fult! :O Såg nämligen en tjej med helt söndertatuerade armar för någon vecka sedan, det förstörde hela henne. Meen, nu till grejen. Så fort jag tänkt den där tanken så kom en bild upp i hjärnan på en så himla snygg tatuering som jag mycket väl kan tänka mig att ha. Jag vet vart den ska sitta och den finns där för en anledning. ♥ Nu ska man bara få tag på nån tatuerare och lite money! :)

Lite för mycket ↓
Dock tycker jag att det är snyggt på killar, men inte på tjejer! Vet inte varför, men jag får känslan av att tjejer bara ska visa att de minsann också ska vara "coola" ;P
Jag må vara knäpp, men så äre!


länk




 Milja

Jag håller med dig, för mycket tatueringar på främst tjejer ser bara tacky ut, särskilt om de tatuerat sig bara för att ha tatueringar, utan någon tanke, "bara för att det är snyggt". Därför tänker jag ha en tanke bakom alla mina tatueringar, tankar som har suttit i hur länge som helst, tankar som jag alltid kommer att stå för :> Jag har två definitiva inplanerade som jag har tänkt på i flera år, sedan en som jag kanske skulle göra om jag fortfarande känner att det är något jag kan stå för när det är dags för den om några år.



URL: http://lionwithmemories.blogg.se/


 Sharon

Tatueringar på tjejer rockar (kanske för att jag har på bägge armarna haha).

Fast det där med att gaddar måste ha en speciell betydelse kan jag inte riktigt hålla med om,varför kan man inte gadda nått bara för att det är kul och man tycker det är snyggt?

Klart jag har en annorlunda syn på det eftersom jag är gaddad och har en söndergaddad man som kommer på 1 timme innan vad han ska gadda haha.



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?