Bob-Ulf
Publicerat den

Halli hallå! :}

I morse bestämde jag mig för att ha en nyttig dag! Var nere på ICA och köpte grillad kyckling som jag åt till lunch. Köpte även melon, avocado och andra nyttigheter. Men vad hände? Jo! Farmor kom på besök och hade med sig både bullar, dammsugare och choklad. Buuää :/ Åt inte allt för mycket av det, men ändå mer än vad jag borde ha gjort! Som tur är så tränade jag i morse och gick 3 km förut med Julia {hon fick frisk luft trots att hon har feber, men hon satt ju still i alla fall} så det är ju alltid något!

Weeelll, håller på med min andra insändningsuppgift som jag också vill få VG++ på, men det tror jag tyvärr inte. Mailade nyss läraren i hopp om hjälp, och jag hoppas att han svarar. Lilla Bob-Ulf! Hur sjukt kul är inte det namnet förresten? Får jag tvillingpojkar nångång ska de LÄTT hela Bob-Ulf och Bob-Alf! Skönare namn får man leta länge efter! :D



 Marie Tävling pågår

NI är duktiga och hurtiga =D, hehe söt mormor som kommer med gött



Håller tummarna att det går bra med uppgiften

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & lillan i magen ♥

Det är ingen fara att gå ut med lillan när hon har feber. Frisk luft skadar ju aldrig :) Sålänge hon inte träffar en massa annat folk som hon kan smitta ner så.



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?