Mumindalen
Publicerat den

Jag & min underbara dotter är galna i Mumindalen! Efter att ha sett ett litet klipp på youtube ca 82 gånger så skaffade David hem en MASSA avsnitt, så nu har det blivit lite av en kvällsrutin att kolla ett avsnitt samtidigt som hon dricker välling! Mysigt! :)

Min absoluta favorit är My! Vilken helt underbar liten varelse. Så fulsöt! Önskar att jag var som hon! Snabb, liten & orädd! Och vilken dialekt sen. Från att starkt ha ogillat finlandssvenskan så har den blivit riktigt mysig att lyssna på!

Julia går omkring här hemma och härmar dem för jämnan. Miiiii, säger hon om My, och Diff om Sniff! ;) I klippet vi sett på facebook, Vintergäster (10 min typ), så säger My "mmm de va gott!" och det säger Julia också! Eller "mmm gott" i alla fall, när hon äter.

Haha, ett helt ointressant inlägg kanske, men kul att kunna läsa om några månader!;)

Kram <3







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?