En ledig dag
Publicerat den

Första november it is! Snart slut på 2012. Känns som att åren har lite bråttom? Väntar vi på något spännande? ;}
 
I går hade jag en ledig dag. Då passade jag på att åka in till Tibro för att shoppa + träffa Emelie! :} Vi pratade och fikade, så mysigt så. ♥ Julias dagis hade studiedag, så hon var självklart med. Hittade lite snygga grejer, bland annat ↓
 
 Vilken kvalité!
Lådan hade jag innen, men madonnan köpte jag.
 
 
Samt denna ljusstaken. Antingen byter jag ut bandet eller ljuset, när julen närmar sig. Längtar!! Finns inget värre än den här gråa hösten.
 
Oooh, råkade nyss trycka ner hela sidan. Tur att inlägget sparas så att man slipper skriva om allting. :} I dag & i morgon ska jag jobba, tur det eftersom jag panikshoppade igår. Blev nya kläder till Julia, Stellas lekland, mat, fika and so on..



 Mamma Wild ❤

vad fin ljusstaken va! :}

Svar: Jaa, jag älskar den :)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://mammawild.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?