Deprimerande
Publicerat den

Det här året verkar gå i spyans tecken för min del. Inte nog med att jag startade året med en självförvållad spya efter lite för mycket vodka {mådde galet pissilla och körde fingrarna i halsen för att få upp skiten!}, så hade vi för ett tag sedan maginfluensa. En mild variant som tur var, men strax därpå kom en förkylning. I samma veva som den {det vill säga nu} så får vi någon hemsk form av influensa igen. Därav den dåliga uppdateringen. Vi är sjukt jämt & ständigt! Någon form av depression börjar smyga sig på kan jag känna, för det är banne mig inte roligt att alltid känna sig dålig. Jag minns inte ens när jag tränade sist?!
 
I tisdags fyllde jag 23 år och det skulle såklart firas! Jag kände mig bättre från förkylningen och min mormor kom på fika på förmiddagen! Riktigt trevligt, och Henry var vaken och glad! :} När hon hade gått hem, och Henry hade somnat så la jag mig i soffan för att titta på tv och vila lite. Julia var på dagis och David jobbade. Vid lunchtid så känner jag mig plötsligt jätteillamående! Jag tror att det beror på saften jag druckit, men det släpper verkligen inte, och det enda jag får i mig den dagen är lite knäckebröd och thé. Hela magen vrider sig känns det som, det riktigt krampar! Jag är galet trött då Henry hållit igång under natten, men jag klarar ändå av att hämta Julia samt "ta hand" om barnen fram tills David kommer hem. Om det räknas som att man tar hand om dem när jag ligger i fosterställning på Julias golv, med Julias täcke över mig eftersom jag fryser så, haha. Hemskt!
 
Vilar i sängen resten av kvällen, och spyr framåt midnatt. Magen krampar i brist på mat och något annat skit, men jag sover gott hela natten. Dagen därpå {alltså igår} hade jag fortfarande ont i magen till & från, men inget illamående och betydligt piggare! Och ännu bättre idag, men fortfarande förkyld! Även Julia och David har åkt på samma skit. Stackars oss! ♥
 
På tal om något annat.. Jag har slaviskt följt Paradise Hotel, vilket nu har nått sitt slut. Väldigt tråkigt eftersom det är sjukt roligt att titta på. Men vad arg jag blev när jag såg finalen. Man förstod ju att Jeppe skulle släppa kulan nångång, men att han kunde med? Snacka om att helt strunta i andra människors känslor och ljuga dem rätt upp i ansiktet. Jag kan hålla med om att det hela är ett spel, och det går inte ut på att finna vänner eller kärlek. Men shit! Jag är i alla fall på tok för snäll för att kunna göra så mot en annan människa Tror jag ;} Jag hade inte kunnat leva med mig själv efteråt! Någon annan som tittade? :} OCH VAD SKA MAN NU TITTA PÅ? :O
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?