Allrum
Publicerat den


Härom dagen la jag upp en bild på instagram som föreställde vårt allrum som vi har på övervåningen. Jag var inte alls nöjd och tyckte att rummet såg så omysigt och tråkigt ut, trots att vi målade om väggarna och fräschade till det nu i vintras. Jag fick tips om att tillsätta mer färg för att liva upp det lite och öka myskänslan, något som jag först inte ville men som nu i efterhand blev riktigt bra! Haha, eller det enda med färg som jag egentligen har tillsatt är en korg med lite gröna filtar i. ;} Men dessutom fick sig det svarta bordet en vit duk och den vit väggen fick sig en mörk tavla. Dessa saker har tidigre stått i andra änden av rummet, men de gjorde sig ju bättre här!
Tänk att man genom att flytta sina saker några meter kan få en sådan effekt!
 
Jag vet inte vad ni tycker, men jag blev mycket mer nöjd såhär! Egentligen kanske det skulle vara fint att få upp en tapet på snedväggen? Vad tror ni om det? Någon billig bara.. men som ändå kan tillföra något till rummet!
 
Nu; mikrobiologi! Seminariet igår gick bra och vi blev alla godkända som var med. Det som väntar nu innan sommarlovet är ytterligare två seminarium och två tentor. Det ena seminariet kan jag dock strunta i och istället göra en inlämningsuppgift och skicka in, men ännu har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra..
 
Ha en bra dag hörrni! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?