Arken hela dagen
Publicerat den

Godkväll i stugorna :}

Idag har jag nästan inte vart hemma alls! Redan vid kvart över 9 i morse begav jag mig iväg till Ida för att tillsammans med henne gå till familjecentralen Arken. Har aldrig varit där innan men det var riktigt mysigt. Det var inte alls särskilt många där, i början var det endast jag & Ida. Julia stormtrivdes och under hela tiden vi var där så ammade hon båda brösten + drack 200 ml ersättning (!). Mätt blev hon i alla fall och somnade sedan så sött.

...dock vaknade hon efter bara några minuter och då gjorde vi hand- och fotavtryck av de små. Jag gjorde enbart Julias fötter, i gips! Tänkte hänga upp det på väggen senare, kan nog bli riktigt fint! När jag stod och höll i Julia så droppade det plötsligt från "oss". Först trodde jag att det var jag som typ läckte bröstmjölk, men det kom från hennes brallor.. Kan ju säga som såhär: blöjan har aldrig tidigare varit så full!!

Roliga timmar var det i alla fall. :)

På hemvägen gick vi förbi ICA och jag köpte lite mer ersättning till lillan. Glömde självklart av att köpa något jag vill ha; foliepapper! Säger man så? Sådant där silvrigt papper i alla fall som man kan använda att plasta in mat, typ. Det blir så snyggt om man fotar med det som bakgrund! Menmen, det tar vi en annan dag. Kanske redan i morgon..? :}

Johan spelade nere i hamnen med något ihopsamlat band, men jag & Ida stannade inte länge pga. av det höga ljudet. Haha, det hördes ända bort till Idas lägenhet som ligger en bra bit därifrån! Inte illa det inte.

För övrigt så var jag med i SLA idag, som tur var så var det inte lika mycket bilder som i HJO tidning. Men det är coolt att se sig själv i tidningen, faktiskt! :}

Tråkigt inlägg utan bilder, men jag har inga på datorn just nu.. Nu vaknade Julia så jag ska ta hand om lilla tösen! Puss ♥



 Milja

*folie



xD



URL: http://rawrsaidthelion.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?