Utedag
Publicerat den

Hej på er denna soliga februaridag.
 
Det verkar inte som att vi får någon mer snö i vinter... Lite tråkigt! Sportlovet är snart över och idag tog jag med barnen ut för att få lite frisk luft. Nåja, inte alla barn tyvärr. Julia är hos sin pappa i Skövde och kommer hem i morgon igen. Hon hade namnsdag i torsdags och önskade sig av hela sitt hjärta en svart- och vitprickig hund från ICA. "Vi har tyvärr inte råd", var mitt svar då hon redan har på tok för mycket gosedjur och ännu ett kändes väldigt onödigt. Men veckan innan när hon även då frågade om hon kunde få den, råkade jag svara "ja, du kan få den på din namnsdag i så fall". Attans! ;) När hon sen inte fick den på sin namnsdag i alla fall så kände jag mig väldigt elak, därför kunde jag bara inte hålla mig från att köpa den idag. Hoppas det blir en glad överraskning i morgon när hon kommer hem! (Det hemska är att jag redan nu VET att hon bara kommer leka med den första dagen.. kanske en dag till. Sen ligger den där.. bortglömd!). Men den är riktigt mjuk & go, och jag vet hur det känns för jag var helt såld på gosedjur när jag var liten. ♥
 
Nåväl! Vi har i alla fall varit ute hela eftermiddagen och benen har ännu inte tinat. Jag gick med Malva i vagnen och Henry tog sin springcykel, även om han faktiskt har lärt sig att cykla på sin "riktiga" cykel utan stödhjul. Så duktig! Han tog sina första tramptag 1/1-17, det såg så himla roligt ut! Jag kan verkligen rekommendera balanscyklar. Det är därifrån han har fått sin otroliga balans. Julia var betydligt äldre när hon lärde sig cykla, då utan en balanscykel att öva på!
 
Vårt första stopp blev i lekparken i Stadsparken. Henry gungade, åkte rutschkana och lekte med allt möjligt som finns där. Jag var inte sen med att haka på då det ju är riktigt bra träning! :D Vi var även på utegymmet som ligger precis intill, och jag blev ordentligt svettig faktiskt, haha. All träning är bra träning! Efter någon timme gick vi ner mot vattnet och kikade lite. Därifrån ser man hamnen, och Henry kom på att det vore roligt att leka på tåget som står ute på ena bryggan. Sagt och gjort. Dit gick vi och spenderade någon timme till kändes det som. Blåste som attans! Det var riktigt härligt att få lite egentid med sonen. Malva sov hela tiden och sover fortfarande. Oftast är Henry med David då han länge har varit och fortfarande är väldigt pappig. Med andra ord har det tack & lov inte funnits någon svartsjuka alls sedan Malva kom till världen, vilket ju är väldigt skönt i och för sig. Dock var det riktigt kul att det bara var jag och Henry. Det tyckte nog även han då han fick bestämma allt. Är storasyrran med brukar det vara på hennes villkor allting. ;)
 
 



 NicoleAttar

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/2TKdfKF]per day. Accessories and details for motorcycles .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]The best products. Personal hygiene .constantly[/url]
[url=https://torgovaya.xyz/ali]high quality. Men's shorts .Anytime[/url]
[url=https://torgovaya.xyz/ali]very fast. Earrings .Anytime[/url]
[url=https://torgovaya.xyz/ali]The best products. Accessories to small animals .Anytime[/url]




@a



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?