Drömmen om en ny dator
Publicerat den

Jag sitter här och DRÖMMER om en ny dator. En ny dator med stort minne och underbart bra grafik. Jag vill designa! Jag vill ta kort och kunna redigera dem i photoshop! Jag vill kunna ladda ner fina typsnitt, penslar och mönster. Jag vill inte behöva låna Johans lilla dator då & då utan kunna ha en egen, STOR dator. :'(

Ska jag behöva vänta så pass länge tills jag fyller 20 bast tro? Kan ju alltid försöka knåpa ihop lite pengar innan, men jag tänkte ju ta körkort nu i höst också. Satan också att man inte kan få allting gratis!

Förut idag så tömde jag familjens kamera och mammas egna kamera. Båda var fullproppade med bilder, mest på lilla Julia. Nu är de tomma i alla fall och alla bilder ligger på mitt USB-minne. Jag fick nästan panik när jag tänkte på att jag INTE skulle kunna ta kort ifall Julia råkade göra något som har med utveckling att göra. Men nu kan jag det, och det har jag gjort också! Filmade henne en stund förut medan hon lekte i sin babysitter. Filmen kommer upp strax! :}

I morgon ska jag till Liseberg (har jag nämnt det? Det har jag nog..) så då blir det noll uppdatering. Men jag tror att ni klarar er.. ;) Det ska bli sjukt kul att komma iväg lite, men jag kommer sakna min lilla goding sååå mycket! Höjdskräcken har ju länge varit min favorit eftersom jag alltid är så jäkla rädd!! Nu överväger jag faktiskt att skita i den.. :P TÄNK om hela skiten rasar och jag dör?! Jag vill inte att Julia ska bli föräldralös.. Nåväl, vi får se hur det blir! Det har ju aldrig rasat innan, så varför skulle det göra det just imorgon? .. :S Hehe, så borde man inte tänka!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?