Flower in the garden
Publicerat den


Lillan sover fortfarande och jag sitter och funderar. Hade en mysko dröm inatt. Det kanske jag hade eftersom älsklingen bredvid mig i sängen hade skyhög feber? Stackarn. ♥ Han fick knappt nudda mig eftersom det brändes!

Drömmen handlade i alla fall om, eller den gick ut på, att allt händer av en mening. Man kan inte förändra det eftersom det förr eller senare kommer ske ändå. Hmm, jag borde börja skriva ner mina drömmar så fort jag vaknar, man glömmer ju så lätt! När jag vaknade kändes det som att jag hade sett en film.

..och på tal om film så såg vi i familjen Brüno igårkväll. Julia var den som fascnierades mest. Hon satt i mitt knä och tittade och pratade för fullt med tv:n. Sötnosen! Filmen var faktiskt rolig, det måste jag erkänna. Sjuk, men rolig! Jag kan inte sluta tänka på att han som spelar Brüno faktiskt är väldigt snygg, i alla fall om han inte klär sig så bögigt.




 malin

Jo har man inget annat för sig så blir det datorn. Lägger ner sjukt med tid på bloggen, det är mest den jag är på datorn för. Annars skulle jag nog ungefär sitta en timma som dig.



Roligt att du är mamma, hur gammal är flickan din?:)



URL: http://malinfoto.webblogg.se/


 malin

Designa är verkligen roligt:)



Oh, får gratulera:) Roligt, ser också framemot att bli mamma när jag blir lite äldre. Önskar er all lycka:)

Kram



URL: http://malinfoto.webblogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?