I keep dancing
Publicerat den

Det är inte lika roligt att blogga när man inte kan lägga in fina bilder. Jag hatar att behöva sitta vid den här datorn. Usch! Står inte ut! Nåväl, nu sover Julia och jag tänkte skriva ett litet inlägg här när jag ändå har tid. Problemet är bara att jag inte vet vad jag ska skriva om?!

Dagens lunch bestod av fiskpinnar om ni känner för att veta det! ;) Det var riktigt gott faktiskt, har inte ätit det på länge!

Känner mig bättre idag och ska i morgon ner till Arken igen. Ser faktiskt fram emot det, finns inte så mycket annat att göra om dagarna. Fast i höst sen när familjen jobbar/går i skolan så tänker jag allt hitta på saker om dagarna. Vara ute mycket med Julia så att hon får frisk luft, hitta på saker och ta hand om hemmet och djuren. Baka och laga mat ska jag göra också, för jag känner att jag vill kunna laga mat bättre! Baka anser jag att jag kan hyfsat bra, men mat lagar jag nästan aldrig så det är på tiden att jag lär mig ordentligt! Typ någon god kött- eller kycklinggryta med ris! Gud vad mumsigt!

Bilden ovan föreställer en blomma i ståltråd typ, med en häftig bakgrund i form av aluminiumfolie! Alltså.. jag tycker att bilden kan vara ganska jobbig att titta på.. väldigt mycket grått osv, men samtidigt är den rätt grym! :D







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?