Jag måste ha något att längta efter
Publicerat den

Vet ni vad jag tänker göra i höst?

Jo, en hel del faktiskt:

Ta körkort
♥ Göra bloggdesigner som jag antingen säljer eller ger bort (både och antagligen). Detta kommer jag börja med i september/oktober när nya datorn har kommit!
♥ Fundera ut vad jag vill göra i framtiden, vad jag ska plugga osv. Har en del funderingar redan men det återstår att se vart man tar vägen.
..och självklart ta hand om min älskade lilla tös!


Med mig är det så att jag alltid vill göra/ha något. Något som jag längtar efter. Nu är det till exempel körkort i första hand, sedan ett jobb och sedan ett hus (sedan syskon till Julia och en massa djur osv osv..). Alla dessa saker som jag längtar efter och ser fram emot får mig att leva. Jag lever för något, eller vad man ska säga. Men häromdagen tänkte jag: när jag har allt det sen då? Eller om jag har allt det där sen. Vad ska jag då längta efter? När man har det där perfekta livet (enligt sig själv), hur kul är det då? Jag har svårt att tro att man kommer sitta ner och njuta av det man har bara. Alltid är det något man vill förändra, förnya osv. Kul att människan fungerar så faktiskt. Vi (eller jag, jag talar för mig själv) längtar ofta efter saker vilket gör att man ser positivt på framtiden och då vill leva fullt ut! :} Hur nöjd man än är över tillvaron så finns där alltid något i framtiden som man vill ha eller önskar.. Tror jag! :}

Härom kvällen var himlen helt fantastiskt vacker. Det är allt svavel som gör det, fick jag lära mig.




 Sophie mamma till Nellie

Ohja körkosrtet står högt på lisat här med.

Nästa vecka är det dagis igen och då ska jag testa att boka in lite körlektioner undertiden. Och köra så mkt jag kan privat med. Jag måste ha körkort nu snart! :P Sen är det jobb med. Vill verkligen ha ett jag kan tänka mig och inte ett som arbetsförmedlingen väljer och säger: sök detta! :P



vacker bild!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?