"mama shiva" lockar fram din inre kraft
Publicerat den

Detta mina vänner, kommer från en sida som handlar om änglar, konst & tavlor. Länk till sidan. Jag tycker att tavlorna är jättecoola faktiskt, lite vågade men ändå roliga! Den översta texten är menade till änglakort som man drar när man känner för det. Jag fick sådana kort för ett tag sedan och har dragit ett nästan varenda dag. Dagens kort innehöll texten som jag har som rubrik på det här inlägget. Personligen tycker jag att de stämmer! Såhär gör man med korten: blanda dem och dra ut korten som en solfjäder i handen så att du kan välja ett. Är du högerhänt så drar du ett kort med vänsterhanden och tvärtom. Blunda gärna. Läs på kortet och försök att tänka dig in i vad det kan betyda. ♥







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?