Min fina älskling
Publicerat den

God kväll

Idag har det varit sol, kors i taket! Jag och Johan tog en liten, liten promenad med Julia förut för att få lite frisk luft. Det var min första promenad sedan i torsdags, välbehövlig kan jag säga! Känner mig inte alls lika sjuk längre, bara lite täppt i näsan och hostig, men det är ju sådant som antagligen kommer att sitta i ett bra tag.

I morgon kommer Ida och Leo hit en sväng på förmiddagen, ska bli kul att träffa dem igen! Julia har saknat sin kompis tror jag, även om hon ännu inte riktigt har förstått att hon har en kompis, haha. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Fika lite vore ju faktiskt gott!

På torsdag ska familjen - lillebror + farmor åka till Jönköping och till IKEA/A6. Där ska jag titta på en klänning till dopet och även lite kläder till lillan. En ny jacka till henne är det viktigaste, hon hatar att ha på sig de jackor hon redan har eftersom de är trånga vid det här laget! Men lilla Julis, hon är den sötaste sötnosen på denna jord! I sin lilla mössa så är hon så fantastiskt gullig så det går inte att beskriva med ord!

Hon blir alltid så till sig när hon har roligt. Upp med handen till ansiktet direkt! Hennes kinder är så goooosiga! Haha, jag blir helt galen av att sitta här och tänka på henne, vill aldrig vara utan lilla Julia!

Tog en massa bilder på henne förut med systemkameran, som jag tänker skriva ut och sätta upp på väggen.  Gäller att ta tag i det redan nu för annars lär det väl aldrig bli av.. Just det; ramar ska köpas på torsdag också! Vita ramar vill jag ha. Här får ni ett smakprov på vad det är för bilder jag vill sätta upp på väggarna:

 

Hon är så gosig och len! 11 veckor och 3 dagar när bilderna togs.

Jag var väldigt trött när jag tagit alla bilder. Jobbigt att kräla omkring på golvet när man inte är riktigt kry. Dock verkade Julia uppskatta att bli fotad, i alla fall ett tag. :)

 

Nu ska jag sova, liksom Julia! Puss och gonatt




 Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tredje bilden va ju bara för söt :D



mysig blogg :)



kram



URL: http://shiiitonge.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?