Slut på vecka 12
Publicerat den

Hej bloggen!
Bilderna är suddiga, - mitt fel! Men hon är ju så söt ändå. ♥ Idag är det söndag vilket betyder att det var lördag igår. Det betyder i sin tur att Julia blev 12 veckor! Herrejösses vad tiden springer iväg. Under dessa 12 veckor har jag träffat och varit med Julia varenda dag, så underbart. Känns faktiskt helt overkligt att hon för 12 veckor och 1 dag inte fanns här ute i världen.
Idag har jag i alla fall varit ute en sväng med Ida och Leo. Vi gick en rejäl sväng vilket resulterade i lite värk i fötterna. Måste skaffa mig ett par bättre skor!! Det håller nog inte i längden haha, med ett par tunna gladiatorsandaler..!
När vi var inne på ICA en sväng så började det att regna vilket gjorde att vi satte oss på bänkarna utanför och väntade på att det skulle sluta. Tur att vi inte var ute mitt ute i ingenstans när det vräkte ner! Väl där så kom där en trevlig snubbe (81 år) som började prata med mig som aldrig förr. Erik hette han, väldigt snäll man! Pratade om sina barnbarn och vilka konstiga namn de hade!!
"Håll i dig nu...hon heter LOVISA!"
"Den här då... han heter VIKTOR!"
Haha, enligt mig är det helt normala namn, men han tyckte tydligen att de var lite roliga. Hehe..
Jag sitter vid Johans dator nu igen.. det är därför som det inte blir några ordentliga stycken. Väldigt jobbigt, men det får vi leva med ett tag! :)
Har egentligen jättemycket att skriva, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja! Får helt enkelt skriva lite åt gången. Tänkte skriva lite om hur våra dagar ser ut och så, mina och Julias alltså. Och vad hon har lärt sig m.m.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?