Dagarna flyger iväg
Publicerat den

Hehe, snygg bild! ^^ Men jag bjuder på den, Julia är i alla fall söt - som vanligt! :)
Jahapp, onsdag i dag då, redan! Veckorna rinner iväg så jäkla fort alltså, ska det alltid vara såhär? I så fall så kommer ju Julia snart att gå i pension! Vi får hoppas att tiden kan gå lite långsammare framöver. Ute så blåser det storm, det är ju för jäkligt! Det stoppade hur som helst inte mig och Julia för vi tog en promenad ner till stan där jag köpte nya skor. Ena rediga gympadojjor! :D Skitsnygga faktiskt, och riktigt sköna. Jag hoppas att de kommer fortsätta vara lika bra med tanke på priset.. Fast skor behövde jag verkligen, så jag ser det inte direkt som en förlust. Såhär ser de ut ↓
Inte den bästa bilden jag har tagit i mina dar..
You know something?? JAG SKA TA KÖRKORT! Jag har bokat min livs första körlektion! Den äger rum den 7 september och då jävlar ska här köras. Inte mindre än 460 kr kostar en lektion, dra mig baklänges i en liten låda som ligger i en skottkärra! Det gäller att jag kör lite innan den lektionen så att jag inte sitter där som ett fån. Hah! Mitt mål är att ta körkort innan jul, men nu känns det väldigt bråttom! Ska ju i så fall hinna med båda halkan, riskettan, teori och uppkörning. Blaah! Det känns som att det blir mycket tid som jag behöver barnvakt på. :(
I kväll ska jag på party hos Carro. Julia får stanna hemma så länge, hon vill nog ändå sova! Det är givetvis inget party som i fest, utan ett sådant som man säljer saker på. Jag har bara glömt av vad det heter nu! Men det blir nog jätteskoj! =)
Allting känns faktiskt väldigt gött just nu! Dagarna med Julia går jättebra och hon är så snäll så! Världens finaste bebis! ♥ Det känns som att den här tiden med Julia, när jag slipper alla måsten såsom jobb, skola osv, kommer att vara den bästa tiden i mitt liv. När jag är gammal sen så kommer jag att se tillbaka på den här tiden som den allra skönaste och bästa tiden i mitt liv. När jag bara gör vad jag känner för. Shoppar, går promenader, sitter vid datorn, är med Julia osv.
Som ni säkert förstår så sitter jag vid Johans dator nu, därav saknaden av mellanrum mellan styckena. Säger man styckena? Eller säger man "alla stycken"? Jag har blivit usel på svenska sedan vi slutade ha de lektionerna, riktigt illa!
Nu ska jag äta upp min mat och sedan ska jag läsa körkortsteori!
Puss och kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?