297 kr..
Publicerat den

Jag älskar era kommentarer! Förlåt att jag är så dålig med att svara tillbaka, men så fort jag tänkte skriva till er så kommer det något i vägen och sedan hinner jag inte! :/

Just nu så sover lillan i alla fall och jag har precis ätit baguette med kyckling- och curryröra. Mums! Det är nog en av mina favoritluncher, även om det tyvärr inte är så nyttigt kanske.. Julia ligger i hallen i sin vagn eftersom hon somnade på vägen ner till Ica. Jag är så SUR! Tro mig, ni hade också stört er på det som hände mig. Såhär var det:
"Handla för 300 kr - få 1 Paradisask!"
Så fint stod det vid ingången till Ica och jag tänkte att jag skulle slå till om jag nu kom upp i 300 kr. Dock skulle jag ju bara ha en baguette, lite kyckling- och curryröra och lite bebisgrejer, så jag skulle nog inte komma upp i 300 kr tyvärr..  När jag har allting i korgen som jag ska köpa så räknar jag lite snabbt i huvudet ungefär vad det kommer gå på, men jag måste ha räknat lite fel. Väl i kassan så visar sig följande siffror: 297 kr. AAH! SÅ störande. Tänker att jag kanske ska slänga med några tuggumin eller något för att få den där förbaskade asken, men något får mig att låta bli. Fan.. 3 ynka kronor, liksom! Funderar även på att fråga kassörskan lite snällt ifall jag kan ta en ask ändå, men avstår. Varför gjorde jag det?

Jaja, jag kommer antagligen störa mig på detta resten av dagen, men senare i dag har jag faktiskt en körlektion igen! Det var ett tag sedan nu, på grund av att det sket sig med barnvakt sist. Vid halv 5 i dag ska jag köra här i Hjo faktiskt! Riktigt skönt att slippa ta sig in till Skövde och krångla och vänta. Mörkerkörning ska jag öva på, och jag hoppas att det går bra. Det blir lite dåligt med körningen nu när det är så mycket snö och mörkt så fort min handledare [pappa] kommer hem. Det är väl bra att öva kanske, men det blir ju samma hela tiden. Dessutom ser man ju inga streck nu när all snö ligger i vägen.




 tuvi

Man fick ju inte en paradisask, man fick KÖPA den billigare (; dessutom var det väl kortpris? Haha, jag är så insatt för vi köpte en igår, till det "fantastiska priset" men jag glömde dra icakortet och fick därför betala det vanliga priset.. ;(



URL: http://tuvi.se


 Sophie mamma till Nellie

Jösses vad sugen jag blev på kyckling/curry baguett nu!!!

Det är ju himelskt gott!!!!! Får nog bli en sån i kalmar när mamma och jag ska gå på mellandagsrea!!!!!! haha :D kram



URL: http://beylejd.blogg.se/


 tuvi.se

det stod ju så fult att man skulle få en men sen stod det en pytteliten text under, nåt om icakort :P JA fan jag kom på det precis när jag hade betalat och gått, 59 dyra kronor fick jag betala istället! ;(



URL: http://tuvi.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?