Hope is a waking dream.
Publicerat den

God förmiddag! :)

Julia mår bättre i dag och ögonen har slutat att rinna. Nu är det bara näsan som rinner, men hellre det än att snoret sitter fast och är jobbigt. Ut ska det, skiten! Hon vaknade till ett par gånger under natten eftersom nästan var igentäppt och skrek lite. Men värre än så var det inte. Jag sprutade in en massa näsdroppar i hennes lilla näsa och så vart det bra igen! Hon sov dock i min säng så att jag hade koll på henne, och jag kvävde henne inte! Men förutom den rinnande näsan så är hon pigg och fylld av energi! Det är alltid ett gott tecken!

Blev för en stund sedan sjukt sugen på den där fläskfilégrejen som jag gjorde för några veckor sedan. Ringde upp Johan och bad snällt att han skulle köpa med sig lite ingredienser på vägen hit, men han lät inte helt okej med det. Fan... hoppas han ändrar sig!

Just nu är dörren in till vårt rum stängd eftersom jag stängde av värmen där inne och öppnade fönstret. Vill vädra ut den kvava luften och få in ny, fräsch luft till lillan! Slängde ut båda mattorna och skakade av hennes täcken. Dammsög även golvet. Ibland är jag bra!

Nu ska jag fortsätta med min design! ♥

Snoriga, sketiga ungar är det värsta jag vet. Det är så vidrigt. Men Julia är bara snorig, inte sketig. Och dessutom är hon min egen så jag älskar henne oavsett mängden snor på hennes lilla ansikte. På bilden ovan har hon min snygga mössa också, hehe.




 Cajsa

Snygg pyjamas ;)



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?