Santa Lucia
Publicerat den

Har tagit 2 rejäla promenader i dag! Det känns i kinderna kan jag säga! Detta måste ju giva resultat! Dock vet jag inte om jag kommer orka gå såhär mycket varje dag.. Näe, en promenad om dagen får vara nog! Något annat måste man ju göra också..

Sitter just nu och lyssnar på en låt som Johan rekomenderade. Boy Lilikoi med Jónsi. Sök på den på Spotify så får ni se vad ni tycker. Lite speciell är den allt! Det är sångaren i Sigur Ros som sjunger!

Den senaste promenaden gick jag tillsammans med Johan och vi gick där det inte finns lampor. Så otroligt mysigt när vägarna endast lyses upp av gårdarna runt omkring. Så vill jag bo! :}

I natt ska Johan sova över och vi ska kolla på filmen Shutter Island! Johan tror inte att jag kommer tycka om den, men vi får väl se! ;)

Bjuder på en mysig bild! ↓

Godnatt och dröm sött! :)



 josefin

Idag är det en ny spännande tävling i bloggen - glöm inte att delta! <3



URL: http://sameoldstories.blogg.se/


 Mirre

Shutter iland är bra, men lite märklig hehe



Duktig du är som prommar =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?