Annandag jul
Publicerat den

Hejsan! :}

Har ni det bra såhär strax efter julafton? För mig känns det superbra och särskilt nu eftersom en viss grej har hänt som betydde väldigt mycket. Borde kanske inte dela med mig av det egentligen, men vad tusan! Nu spelar det ju ändå ingen roll.. Saken var den att det har varit en mycket pirrig Melinda här ett par dagar eftersom den älskade mensen inte kom när den skulle... Den brukar vara regelbunden [innan graviditeten] och den brukade komma nästan direkt efter en månad med kanske någon dags marginal.

Hur som helst så skulle den ha kommit den 20 december, enligt mig. Det gjorde den inte. ... Den kom i dag! Den 26:e! Nästan en hel vecka försent och jag började bli orolig. Ytterligare ett barn till nu skulle vara HÖGST olägligt även om det är mysigt med bebisar. Men som tur var [den här gången] så kom mensen till slut! Jag antar att den kan vara lite oregelbunden såhär efter en graviditet och en förlossning, men det var skönt att den kom i alla fall. Nu kan jag pusta ut! :D

Nåja.. dagen i dag har spenderats hos min farmor i Karlsborg och jag har ätit, ätit & ätit. Vågen skulle antagligen visa ERROR eller något liknanade om jag ställde mig på den just nu, därför så tror jag att jag avstår. :') För vågens skull alltså! ;) Det ska bli skönt att bli nyttig och börja träna efter nyår, dvs. om typ en vecka. Jag måste hålla det nu. MÅSTE. Annars får jag straffa mig själv, ordentligt!

Om ni kikar noga så ser ni mig på en bild bakom där på hyllan. Gick i 9:an då!

Det känns lite snopet att julhelgen är över nu. "/ Men den har varit mycket trevlig!
Dock hände det en mindre trevlig grej förut! Mitt fina halsband som jag fick av mamma i studentpresent gick sönder! Det är en liten smal guldkedja med ett guldhjärta i. Jag har haft det runt min hals sedan den 4 juni då jag fick det.

Jag märkte det när jag bytte blöja på Julia och böjde mig neråt för att plocka upp en grej. Då "rinner" kedjan av mig och inget hjärta syns till! Kedjan har alltså gått sönder. Letar och letar efter det lilla hjärtat och ringer farmor och hör om hon kan leta. Men det tycks vara lönlöst.. "/

Men det måste vara min turdag i dag! För när jag sitter på golvet med Johan här i rummet där vi har datorn, då glimmar det plötsligt till på den vita mattan och där ligger det lilla hjärtat! Hur i helsike har det hamnat där? Skitsamma, jag hittade det i alla fall och det är det viktigaste! :D

Jag är stundtals en människa fylld med tur! Jag tycks stjäla turen från andra ibland och ta den själv, dock utan mening! Men ibland känns det som att jag har det lite för bra. Jag tackar för det. ♥



 Mirre- Foto & hundtoka

Skönt att den kommit igång, förstår att det inte var aktuellt med bebis redan =D, bor du hemma eller har ni eget boende?



Härligt att du hittade hjärtat, ibland ska man ha tur =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?