You are my sweetest
Publicerat den

God kvällen

Vi får väl se om det blir nåt bra inlägg nu när jag måste slå på spacetangenten. Usch, riktigt jöbbigt!! Hur är det för er med designen btw? Som vanligt när man gör något så ser det olika ut beroende på webbläsare och upplösning. Min upplösning är 1680x1050 bildpunkter. Vad har ni? Ser ni alla vita hjärtan i vänsterkanten? Fick nämligen en kommentar om att en tjej inte såg dem, vilket är tråkigt! "/ Menmen, får byta bakgrund annars, inte mer med det! :)

Annars i dag då? Julia sov sammanlagt i en halvtimme under hela eftermiddagen vilket var riktigt jobbigt, särskilt i slutet! Hon var übertrött men vägrade sova. När hon blir sådär sjukt envis så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det vanligaste är att jag blir arg och slutar prata med henne helt. Taskigt kanske, men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Lämna rummet och göra något annat kanske? Njae.. Jag la henne på golvet och satte mig i soffan.

Efter en stund kom Johan och vi badade henne vilket gick bra. Sedan gick jag ut till Nelly och var där väldigt länge. Behövde komma bort från inomhusmiljön och sitta där lite. Det hjälpte faktiskt. Djur är den bästa terapin, eller vad jag nu ska kalla det.. Klappade henne och rengjorde hennes päls. Hon hade hur mycket lös päls som helst som bara satt fast pga. en massa hö-och halmstrån. Nu är hon antagligen några kg lättare..eller gram eftersom hon väger väldigt lite!

Hon är oerhört social av sig vilket är väldigt roligt! Så fort jag pratar så kommer hon och vill bli klappad.  Sötnosan.♥

Bild tagen av mig, Nikon D200.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?