Bärselen..
Publicerat den

Ni vet den där selen jag beställde för 2 veckor sedan? Nu står det på sidan {om man söker på selen + barabus på google, då får man fram det} att den har leverans i "ca oktober". Bra att det stod när vi beställde den då... det är ju nu vi vill ha den. :P Funderar på vad jag ska göra nu. Vänta till oktober vill jag inte göra, så jag antar att alternativet är att beställa en ny. Jag har ju ändå inte betalat något eftersom jag tog postförskott {tur det!} så om selen mot all förmodan skulle dyka upp i oktober så är det väl bara att skicka tillbaka den då. Usch vad krångligt allt blev, jävla hemsida!

Nåväl, om tio minuter ska jag cykla ner till MVC för en efterkontroll. Jag hoppas att allt ser bra ut.. Pappa ska vara barnvakt under tiden så jag ska inte dröja alltför länge där nere!

Puss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?