Hej så länge!
Publicerat den

Jag kan ha blivit knäpp, men då får ja ha blivit det då! Jag har en ny favoritlåt och den är så underbar!

Dan Viktor - Glad

Den är grym. ♥

Tänkte passa på att uppdatera lite nu eftersom det inte blir något senare. Vid 17-18 ikväll tar vi bilen till Östergötland och jag är lite spänd över hur det kommer att gå med lillan. Hon sover nu och har precis ätit, vilket alltså bör resultera i att det är dags för mat igen precis när vi ska åka. Bra planerat av mig, verkligen! 2 timmar i bil med en hungrig bebis är nog inte så roligt kan jag tänka mig. Men vi löser det på nåt sätt. :}

Johan var här förut och vi gick en promenad ner till hamnen. Köpte oss glass och lyssnade på sommarmusikanterna. Kul att folk spelar, synd bara att de inte verkar tycka om det själva. ;P Står där och spelar/sjunger lite halvhjärtat vilket gör att man (i alla fall jag) undrar vad de har där att göra över huvudtaget..

Nu ska jag packa i ordning det som jag kan tänkas behöva när man sover i husvagn. Dvs. lite kläder, lite tandborstar, lite smink osv. I och för sig så har jag bara en tandborste!

Puss och ha det bra!





 Frida

Tack :) Ska genast beställa ett jag med! Det var verkligen fint!!



Jo, men det är tur det är så ovanligt när de är så små. Det var ju verkligen en lättnad att det inte var mask!



URL: http://fairfriday.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?