Jag hade fel..
Publicerat den

I förra inlägget skrev jag ju att boken Syskonkärlek antagligen skulle ha ett dåligt slut, men så fel jag hade!! Slutet var helt fruktansvärt (på ett bra sätt), och jag började nästan gråta. Jag tycker att ni bör läsa den faktiskt. Helt ärligt så funderar jag på att köpa mer böcker av Katarina von Bredow, jag gillade verkligen sättet hon skrev på!

Okej, över till annat. Igår blev det inget inlägg i bloggen av den anledningen att jag inte satt vid datorn någonting. Under dagen var jag ute på sjön - Vättern - i Adams båt. Fick en härlig bränna där ute kan jag säga. :} Lite rädd var jag allt eftersom båten är ganska liten, och sjön ganska stor, för båten bara flög fram. V8-motor, hehe. ;) Det var jag, Adam och pappa som åkte. Mamma fick agera barnvakt i 2 timmar. Det hade gått bra, hon hade sovit hela tiden! Julia alltså. Det är väldigt skönt att ha någon som är barnvakt (mamma nu i början) eftersom man inte blir lika låst då. Aldrig att jag hade tagit med Julia ut på sjön nu.

Under kvällen igår var Johan här, och han hade datorn med sig. Då tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg, men just den tiden så vägrade internet att fungera. Det blev att vi tittade på 2 avsnitt av Lost säsong 6 istället. Herregud jag har snart sett hela Lost, jag har lite separationsångest. Jag vill inte att det ska ta slut!! Har ungefär 5 avsnitt kvar tror jag, sen är det över! Då får jag köpa mer böcker och gotta mig i istället!

Nu ska jag gå promenad med Julia, och Johan!
Puss på er!

P.S. Igår hade jag och Johan varit tillsammans i 20 månader! Tiden går verkligen fort, tänk, snart 2 år!! Min älskling! ♥ Det kommer blir många fler månader, så underbart! =) D.S.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?