Proud mama!
Publicerat den

Jag lyser av stolthet!
I dag fyller Julia 2 månader och det "firades" med ett BVC-besök. Det gick superduperbra och Julia var så himla duktig. Inte ett knyst när doktorn kände och klämde överallt på henne. Tryckte på magen så att hela den flyttade sig, jag trodde att det skulle göra ont. Turligt nog verkade det inte kännas alls för Julis låg där på bordet (naken) och log och skrattade för fullt.

Hon fick både stå och ligga på mage för att se hur hon reagerade på det. Doktorn blev riktigt förvånad när han såg hur stark hon var i nacken. Hon lyfte nog huvudet nästan 1 dm över bordet. Ni får ursäkta att jag skryter så mycket om hur duktig hon är, men jag är så glad att allt ser bra ut och att hon mår bra. Då mår jag också bra! :)

Hennes siffror vågar jag knappt skriva, haha.
Men jag gör det ändå, det är kul!
Vikt: 5670 g (3700 g)
Längd: 58,5 cm (51 cm)
Huvudomfång:
41,2 cm (36,5 cm)

Som ni märker så växer hon så att det knakar! Hon har nästan gått upp 2 kg sedan födseln och nästan 1 kg på en månad. Hoppas att det fortsätter i samma takt som nu, det är ju så skönt när allt ser bra ut. :}





 Frida

hon växer lilla damen! :)

Hon är verkligen sockersöt.



kram



URL: http://fairfriday.blogspot.com


 Beatrice, mamma till Devin

Det är en söt tös du har Melinda! Måste få träffa er någon dag :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?