Suga, skriva, mage
Publicerat den

Julia näst intill spyr om man försöker trycka in en napp i hennes mun, men pappas arm funkar finfint att suga på. ;) Spana in Johans läppar btw! Vilken fantastisk underläpp, den ser helt perfekt ut. Typ botox! Haha, vad bara tvungen att säga det eftersom jag la märke till det...

 

För en stund sedan skrev jag Julias namn på ett papper. Jag ska klippa ut det sen och sätta fast på hennes pärm. Mamma har sagt att jag borde göra det någongång, så varför inte nu! :-) Jag är ganska nöjd, men den syns att jag suger på att skriva. :P Helt ojämnt!

 

Nedan ser ni min mage i nuläget. Jag gjorde hela 50 situps i morse, innan frukost. De verkar tyvärr inte hjälpa haha. Nej men herregud, allting får ju ta sin tid. Även om det ser ut som att jag är i vecka 25 så kan jag ju "glädja" mig åt att jag inte var smalare innan graviditeten. :P Jag har alltid haft lite mage, och det får jag väl leva med om jag inte helt plötsligt bestämmer mig för att banta järnet och aldrig äta något gott igen! :O Nej fy, man mår ju bra av att äta glass, godis, kakor osv! I alla fall så mår själen bra.. ♥

 




 Sophie mamma till Nellie

Haha ja läpparna va faktiskt fina :D

På mig märks det att jag har ätit mycket godis ett tag nu tror jag. haha jag har en såndär hormonspiral med, och det står att man kan gå upp i vikt och typ sånt. det gillar jag inte :P men mamma och jag ska börja på Zumba haha :D Men utan godsaker....klarar jag mig INTE :D



URL: http://beylejd.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

aaw vilken sötnos :D



hihi samma här, det är nästan roligast att fota växter (;



URL: http://sannasrum.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Guuuud vad du är snäll, vad glad jag blir!

Jag tycker din blogg är riktigt snygg också, bara så du vet! Riktigt snygg!



URL: http://sannasrum.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?