Jahaja
Publicerat den

[NI LYCKADES GISSA RÄTT PÅ ILLUSTRATIONERNA! VAD GLAD JAG BLIR!}

Hejsan :}


Det värsta tänkbara har hänt... min dator har gått sönder. Jag bävar för att det är hårddisken som bara helt plötsligt har lagt av. Jag är mycket ledsen och besviken på datorn! En av mina bästa vänner som helt enkelt inte längre orkade hålla sig vid liv. Alla bilder har gått till spillo..
Sitter istället vid en liten gammal bärbar dator nu (som har photoshop! Dock en tidig version..) så lite glad är jag. Är inte helt out om ni förstår vad jag menar. Hur som helst så får jag spara pengar nu så att jag kan köpa mig en ny. Alternativt använda den här tills den inte orkar mer..

I dag har jag inte gjort så mycket. Träffade Ida en sväng och vi satte oss på en filt på gräset en stund med våra bebisar. Julia såg ut att trivas hyfsat bra för hon låg där och pratade och höll igång. Min älskling! ♥ Idas Leo är ju nästan ett halvår så han kan ju betydligt mer än Julia, det är så häftigt! Greppa saker och skratta, det är så himla kul att se! Jag längtar så mycket tills Julia också kan det... menmen, det får ta den tid det tar. :}

På tal om älskling så mötte jag upp honom efter att jag sagt hejdå till Ida. Vi gick hem till mig tillsammans och tog hand om lilla Julis. Gav henne mat och fick henne tillslut att somna. Hon har varit ganska pigg i dag nämligen! Inte konstigt kanske eftersom hon sover hela nätterna nästan..Åh, förresten! Jag måste varna er för en sak! KÖP INTE SEMPERS ERSÄTTNING I PULVERFORM!!! Det luktar och smakar fullkomligt vidrigt, oätbart! Visserligen åt Julia med god aptit, men jag ska sluta ge henne det för jösses vad det stank! Är det någon annan som tänkt på det? Trodde ett ögonblick att jag köpt mat som redan gått ut, men det visade sig vara rykande färskt. Vågar inte ge henne det mer i alla fall {hon fick lite ont i magen senare av det} så jag fortsätter att köpa färdigblandad välling. Även om det svider lite i plånboken..

Gammal bild på mig från -08. Enda som finns på den här datorn än så länge..;/




 Sophie mamma till Nellie

Nej det är typ det värsta som kan hända när det gäller sånt.

Att allt ska vara borta, tanken får en att bli galen.

Det är bra att bränna ut bilderna på CD/DVD så att dom inte riskerar att försvinna, hoppas du kan få tillbaka bilderna!

Det fixade en snubbe pappa känner. då var jag glad! :D kram!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Ja jag blev alldeles för smal, gillade det inte!

Men jag är ett galet godismonster (a) hihi

Men ska börja träna lite till hösten tänkte jag :)

Så jag får bättre kondition och så lite mukkler ;) haha

Du är så söt på den bilden! Annars också! :D Kram



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Beatrice, Devins mamma

Devin fick också magknip av sempers ersättning. Vi testade istället NAN till honom och hans mage blev genast lite bättre! Ett litet råd bara :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?