Då var onsdagen förbi
Publicerat den

Kväll igen då...

Julia sover i vagnen och äntligen kan jag få lite egentid. Haha och under den egentiden sitter jag här vid datorn, kanon. ;) Varje kväll har Julia en liten skrikperiod då magen är lite extra besvärlig och allting verkar vara ganska jobbigt. Som tur är så var det inte alls lika hemskt idag som det var igår, så den här kvällen blev lugn. :}

Hmm, känner mig ganska slut, både trött så att jag vill sova och SJUKT trött i benen. När jag stod och vaggade Julia fram och tillbaka förut trodde jag ett tag att jag skulle falla ihop. Benen vek sig under mig. Det kan ju bero på att jag stod på knä på pilatesbollen en alldeles för lång stund förut.. Nåja, både konditionen och styrkan sviker mig verkar det som. Har inte tagit en promenad på veckor nu, så i morgon får det ske! Johan får släpa med mig... ;D

På tal om Johan så var han här ett par timmar förut. Åt sill med oss och hjälpte till med Julia. I morgon får han dock vara här hela dagen och hjälpa mig med allt, det blir mysigt! ♥

Och så lite klagomål...
FÖR MIG KOMMER DET HELA TIDEN UPP EN RUTA SOM KRÄVER INLOGG OCH LÖSEN NÄR JAG KLICKAR MIG IN PÅ BLOGGEN! Blir det så för er med? Det går att trycka ner den och läsa bloggen, men den kommer ändå alltid fram. Jag fattar inte varför? Hmm, jag får filura lite över det, så kan vi ju inte ha det!

EN ANNAN SAK SOM ÄR STÖRIG är att min profilbild är en "mouseoverbild", dvs att när man har musen på den så ska det bli en annan bild och när man klickar på den så kommer man till en annan sida. Länken fungerar men inte fasen blir det en annan bild.. jag förstår inte vad som är fel...

Nu ska jag göra mig lite te, sen ska jag sova. Trots att jag sover hela nätterna är jag ändå så sjukt trött!
Puss och kram och gonatt! :)

Bild tagen tidigare idag. Julia skrattar åt att mamma är trött och svettig! ;)




 Sophie mamma till Nellie

Sötunge! :)

Åh te ska jag med ta mig nu :)



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah



URL: http://millahoman.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?