Kommer i mina shorts!
Publicerat den

Strålande sol och termometern visar 29 grader utomhus! Kan man må annat än bra? :} I dag är jag glad eftersom det visade sig att jag fortfarande kan komma i mina vita shorts, dvs. så slipper jag gå runt i uppdragna leggins hela sommaren. I och för sig så tänker jag allt köpa mig ett par shorts till, jeansshorts tänkte jag mig, men det blir en annan dag det! I dag är jag även glad för att Julia inte har skrikit en enda gång (hittills). Hon mår bra och sover i sin vagn ute i trädgården, gud så underbart!

 

Något jag dock inte är lika glad över är att vågen har bestämt sig för att visa samma hemska siffror varenda dag. Jag har varken ökat eller minskat i vikt nu under en hel veckas tid, vilket jag tycker är lite trist. Bra är det väl i och för sig att jag inte har ökat något i vikt, men ni ser ju själva den ganska jobbiga klumpen skinn/fett jag har på magen. Jag känner mig som snubben i filmen Click, ni vet när han i slutet ligger där i sängen och kan vika sin mage fram och tillbaka. Det kan jag också göra nu.. Fast äh, det har ju bara gått 5 veckor sedan jag förlöste (igår för 5 veckor sedan för att vara exakt), och bara för att Anna Anka förlorade sina 7 kg som hon gick upp under graviditeten under en veckas tid, så behövder ju inte jag också kunna göra det.. ;P Nu gick jag i och för sig upp närmare 20 kg, men ändå! ;)



 Beatrice, mamma till Devin född 090723.

Åh vad fuskigt! Jag vill också ha platt mage igen!

Själv ser det ut som om jag var i v. 16 igen, haha :P



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?