Magbilder v. 36+4
Publicerat den

Fick för mig att ta lite kort på magen tidigare idag, så det gjorde jag! Ni kan inte ana hur otroligt jobbigt det var att springa fram och tillbaka till kameran och ställa sig på olika sätt & vis. Har inte varit så utmattad på väldigt länge. Fick till och med ont i magen efter ett tag, men då slutade jag. På bilden ovan har jag på mig jeansjacka och de rosa mjukisbyxorna. Kan ju säga som så att det rosa förstörde riktigt mycket, - därför valde jag att göra alla bilder svartvita. Det har väl sin charm det också antar jag!

Tänkte faktiskt skriva ut några bilder och sätta in dem i mitt fotoalbum! Det är ju inte så roligt att endast ha alla bilder på datorn. Köpte mig ett svart album för länge sen i Ullared, nu äntligen kan det komma till användning! :}

Tilläggas bör att jag börjar bli lite fundersam kring en sak... De allra flesta jag träffar säger något i stil med: "men var glad över att du endast har fått en mage och att övriga kroppen ser ut som vanligt". Hrmm... jag har faktiskt gått upp 20 kg!! Benen är sjukt svullna, så även fötterna och händerna. Haha, de där 20 kilona kan knappast vara endast magen, för SÅ stor är den inte! ;P Det är bara att inse att jag är ett fetto, och att jag var det även innan jag blev gravid eftersom ingen ser någon skillnad uppenbarligen.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?