Måndagen
Publicerat den

Jag kan börja med att säga att jag är med i utlottningen av massa presenter från by Zara, Lundmyr, Babysimbutiken, Rabdido, Lovely mama, Rätt start, Bambino och MAM på Patricias blogg www.patriciaaxelsson.blogg.se. Delta gärna du med!!!
Har aldrig vunnit någon tävling innan så jag hoppas på tur! :}

 

I dag har solen skinit som aldrig förr, jag har solat mestadels med andra ord. Johan gjorde stuvade makaroner och köttbullar till lunch, supergott! Tack älskling! ♥ Julia har sovit mycket, fast vägrar somna nu... Vi får se när jag kommer i säng.

 

När jag ändå solade ryggen förut så passade jag på att titta på filmen Taken som Johan absolut ville att jag skulle se. En ganska hemsk actionfilm som handlar om kvinnohandel. Hemskt hur vi människor kan vara mot varandra.. usch. Bra var den i alla fall, jag rekommenderar den. Det var INTE en såndär RIKTIGT hemsk film, utan lagom med inte alltför många detaljer. Mest en massa slag man mot man, som det brukar vara i actionfilmer.. ;P

 







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?