Vecka 23
Publicerat den

Hejsan på er :}
Lovade ju er en magbild idag. och jag står vid mitt ord! Ser ni vilken mysko tvilling jag har förresten? Exakt samma kläder och lika stora magar..Kusligt!
Ännu inga bristningar på magen utan bara lite på sidan som ni säkert ser. Dock hamnade skuggan över dem...;)

Jag och Adam tog ner 3 kartonger från vinden förut med bebis/barnkläder i. Det mesta såg förjävligt ut (vad var det egentligen för mode för 18 år sedan??:O) men några söta plagg skrapade jag allt fram. Bland annat än jättesöt ljusrosa overall, en röd/grå stickad tröja och lite annat smått & gott. Helst vill jag ju köpa nytt till den lilla sötnosen, men är man en fattig själ så är man! Dock hittade jag endast tjejkläder... är det ett tecken på att det blir en liten tjej tro? :}

Barnet:
"Vikt: 600 gram och ca 22 cm lång. Huvudets diameter är mellan 50-60 mm. Lårbenet ungefär 4 cm. Hudens pigment bildas. Barnet gör andningsrörelser och lungorna bildar lungblåsor. De är fyllda med fostervatten ända fram till födseln då det pressas ut när barnets bröstkorg kläms ihop i förlossningskanalen precis i födelseögonblicket."

Det händer grejer vill jag lova! Det känns så underbart. Ju mer dagarna går, desto mer liknar det lilla stycket i magen en liten människa. Åh. <3






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?