Här kommer Julia Långstump, tjolahopp!
Publicerat den

Heey!

Vet ni vad jag har haft för mig i dag? Nä, antagligen inte! ;) Jag har faktiskt tankat hem ett program så att jag kan filma dataskärmen, och faktiskt också filmat en grej i photoshop som jag brukar göra. Nämligen rundade kanter på bilder!

Filmen blev efter många omtagningar helt okej, men sedan funkade den inte att ladda upp på youtube, fuck! :/ Får försöka lite till, för det är ju faktiskt ett oerhört lätt och roligt litet tips! :}

I kväll blire film igen; Kommissarie Späck.
Har hört lite olika bud om den filmen men jag vill bilda mig min egen uppfattning. Detsamma gäller för filmen Frozen, men Johan vägrar helt enkelt att låta mig se den. Den är tydligen dålig..

Hur som helst så sover Julia nu, i sin egen säng så sött. Och jag har fått en chokladkalender! :} Jag ska vara duktig att endast ta en bit/dag, ända fram till julafton. ♥ Känner på mig att det här kommer bli en himla bra julafton, hejja!

Här sitter Julia Långstrump!




 Sanne - mamma till lykke

haha vad söt! :) brukar gör så med Lykke.. låter bodyn sitta kvar över huvudet och vips så fanns det en oljeshejk i huset.. haha



URL: http://lykkeochjag.blogg.se/


 filippa

fin blogg !



URL: http://fotofilippa.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?