Lite mer personligt
Publicerat den

Jag vet inte vad som flög i mig, men jag kände helt plötsligt för att bli mer personlig och dela med mig av lite bilder som ligger på alla våra kameror. Enjoy! ↓

Här har vi Leo & Julia på golvet hemma hos mig. Om jag inte missminner mig så är detta när jag och Ida precis har påbörjat våran bantningskur, hehe. Med andra ord borde bilden vara tagen i typ, september!

Vi visar upp Julias outfit en dag för ett par månader sedan! Sötnosen!! Vems ögon är det mest bus i? Julias eller mina? Haha!

Haha, jag var bara tvungen!! xD Det perfekta paret, Julias föräldrar. Taget på julafton -09, alltså var jag då gravid. Vi är mycket tjusiga, måste jag säga! ♥

Jag lär Julia allt jag inom musikens värld. Hon kommer bli ett mycket begåvat barn! Se, så intresserad hon är! Faktiskt så kan hon redan nu spela hela 3 instrument: gitarr, synth och trummor!


Här är en bild på min kära man när han spelar gitarr på Julias dop. Den låten var så himla fin!!








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?