Lite ord
Publicerat den

Hej på er

Tänkte slänga iväg några ord såhär inann läggdags. Hela dagarna vet jag exakt vad jag ska skriva, men då kan jag inte sitta vid datorn eftersom Julia vill leka. Nu när Julia sover så minns jag dock inte vad jag ville skriva om! Det var ju något som var så himla viktigt förut, men som är bortblåst ur minnet nu.

I morrn fyller min fina vän Marie 19 år. GRATTIS till henne. Hoppas att hon får en underbar dag! Jag måste köpa något till henne, frågan är bara vad hon vill ha!? ;)

Sminket som jag beställde på sminkpartyt hos Malin har kommit men jag har det inte än. Får det förhoppningsvis någon dag i veckan, jag längtar! Äntligen har jag en egen, förhoppningsvis BRA sminkborste. 179 jäkla spänn kostade den, så den MÅSTE vara bra. Dagen efter partyt såg jag borstar på H&M för typ 29 spänn.. Menmen, ibland får man kosta på sig lite!

Nu tänkte jag faktiskt göra en ny bloggdesign åt mig själv! Lite mer vintrig nu när snön ligger så fint på marken..
PUSS och KRAM



 Anonym

Uj, det var en dyr borste =D



Spännande med ny design =D



URL:


 Sophie mamma till Nellie

Ja mina sminkborstar har gått sönder, så jag måste med fixa ny kom jag på. Men jag har så liiiiet pengar nu, så jag väntar med all shopping tills det är mellandagsREA!! :D har inte shoppat på typ 2 månader. och det är galet bra gjort för min del haha :D men snart så! :D



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?