Min dag den 16 november
Publicerat den

Hejhej! :}

Blev väldigt dåligt med uppdatering i går, men jag hade fullt upp hela dagen! Hade en kanondag!
Det började med att jag halv 10 på morgonen tog bussen in till Skövde och träffade Anton. Hehe, jag var nästan lite nervös innan eftersom vi inte hade träffats på ganska länge, men vi hade det roligt! Jag har saknat honom! Det blir verkligen en omställning efter att ha träffats nästan varje dag, till att bara ses någon gång i halvåret. För er som inte vet det så är vi gamla klasskompisar från gymnasiet! :')

Vi käkade på Benidorm och gick omkring i lite affärer och tjötade. Väldigt trevligt! :)
Sen skulle han jobba och då gick jag själv i affärer och passade på att köpa lite julklappar. Hittade en söt liten sak till Julia, och även en grej till pappa. Köpte även lite havre till Nelly för att se om hon gillade det. Det gjorde hon inte! :')

Japp, sen tog jag bussen hem till mina älsklingar Johan och Julia. Jag hade fått låna Johans Ipod som jag lyssnade på under bussresorna (sammanlagt 80 min), och då slog det mig hur duktig han är på att göra musik. GRYM, verkligen! När vi hade varit ihop i 1 år så gjorde han en låt till mig som present. Song for her, heter den och är superfin. Den satt jag och lyssnade på ett bra tag! Jag är sugen på att lägga upp några låtar här på bloggen som han har gjort, men alla finns inte på youtube ännu. Haha, men jag kan ju bjuda på den här (det är inte Johan som sjunger, utan en kompis till oss):


Not Rammstein, Not Pussy - Imbissbude
Den har 105 938 visningar!! Himmel..

Jag fortsätter väl inlägget ändå! När jag kom hem så gick vi en promenad och Johan passade på att äta. Jag gick och köpte fika under tiden eftersom Julia ändå sov i vagnen. Det hade gått jättebra förresten, medan jag var borta alltså! Min fina tjej!

På kvällen badade vi Julia (hon var SJÖVILD! Hon vill inte sitta ner i baljan längre utan ska stå och duscha istället!) och precis när vi var klara så ringde Emelie och frågade om hon fick komma förbi! Självklart fick hon det och jag fick en jättesöt tröja av henne! Vit och lite genomskinlig och lite knappar, så himla söt! Den var för liten för henne, men eftersom jag är snäppet kortare än henne så passade den på mig! :)

Efter att Emelie åkt hem och jag hade käkat så tittade jag och Johan på film; I rymden finns inga känslor. Den var helt OK, ingen toppenfilm kanske men heller inte dålig. Efter filmen gick Johan hem och precis när jag lagt mig för att sova så vaknar Julia med ett gallskrik. Hon låter jätterädd och jag förstår inte varför! Mardröm kanske? Hon skriker ett tag till, får sedan mat och somnar gott i min säng istället. Där sov vi hela natten! ♥ Att höra hennes söta små andetag intill är det bästa som finns!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?