101010
Publicerat den

Åh, jag måste ju bara skriva ett inlägg den här dagen. Den tionde i tionde år tio. Hehe. :} Nu är det bara hundra år kvar tills nästa gång det blir det här datumet. :} Just nu håller jag på att designa en blogg till en tjej och det går ganska bra faktiskt! Visar er senare.

I dag var jag i himlen. Eller i en ladugård om man hellre vill vara på det humöret. Haha! Jag och pappa åkte och hämtade hö & halm till lilla Nelly. Gud vad jag älskar landet! Dofterna, djuren, naturen, ja allt! Jag hoppade runt där lite i höet och samlade ihop lite, åh jag ville aldrig åka hem igen! När jag var mindre sov jag på höloftet en gång tillsammans med mina kompisar. Ingen tanke på spindlar, smuts eller liknande. Bara att det är så himla mysigt! :} Jag hoppas verkligen att jag kommer på på landet senare så att Julia kan uppleva allt detta. Det behöver inte vara långt bort från stan, bara strax utanför!

Efter att vi hämtat det vi skulle så åkte vi till min moster {som bodde 200 m bort} och fikade lite. Där fick jag låna tre böcker om Tilda. Bilden nedan är tagen från ena boken, så himla sött tycker jag. Önskar verkligen att jag kunde sy bättre. Men övning ger färdighet antar jag, så öva öva öva! :D







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?