Då kör vi igen!
Publicerat den

Haha, då börjar vi igen!

Nu har jag tagit en "week off" och ätit som vanligt igen. Bläh, men det var gott! Nu är jag redo för att köra gärnet igen, nu jäklar!

Måtten i dag ser ut såhär:
Vikt: 73,6 kg (73,2)
Höft:
98 cm (98)
Lår:
43 cm (43)
Överarm:
30,5 cm (31)
Midja:
82 cm (82)
Rumpa:
103 cm (103)

Detta räknar jag från när jag slutade för ungefär en vecka sen. Det roliga är att jag för några dagar sedan vägde 73,0. Det går verkligen upp och ner. Kanske inte borde gå efter vågen särskilt mycket.

Aja. Min nya diet som jag kommit på själv, haha, ser ut följande:
Frukost: shake
Lunch: bar
Middag: vanlig mat
sen en massa träning och frukt på det...

Vi får se hur det går. Bra, hoppas jag. Men jag tänker inte ge mig förrän det står 70,0 på vågen. Helst mindre.. ;)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?