♥ H&M
Publicerat den

Jag och Julia skulle ju egentligen till IKEA och A6 i dag men på grund av den höga febern i går så sket vi i det. Dock förlorade hon ingenting på att stanna hemma.. Min mamma och min farmor hade shoppat järnet till henne, jättefina grejer! Tack så hemskt mycket! Den stickade tröjan längst ner i kollaget fick hon i färgen rosa {som jag så snyggt försökte visa} men den fanns inte på bild på hemsidan. Bara när den satt på en liten tjej.


Julia har ju en sådan mössa också, så nu kan hon matcha riktigt! Tröjan fick hon visserligen i strl 80, men till våren är den säkert lagom! ;) Fast så fort som hon växer så passar den säkert redan nästa vecka, haha! H&M är en utav mina favoritbutiker när det kommer till barnkläder. Lindex är också bra, och KappAhl har en del också. Men H&M.. mitt hjärta slår lite extra för det märket!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?