Iron Man
Publicerat den

Oh lord, jag gillade verkligen den filmen alltså! Iron Man. Jag vill se mer! Mer mer mer! 2:an också. Precis som Johan säger så är jag galen i film när jag väl gillar dem. Det räcker inte med att endast se EN film (om det finns flera). Typ Die Hard, Twilight och nu Iron man. Och hur snygg är inte skådespelaren Robert Downey? Synd bara att alla snöggingar ska vara 40+++++++++. Och dessutom bo i andra länder. Haha och sen är han bara 173 cm lång! Hur gulligt? En liten kortis :} Fortfarande 10 cm länge än mig, men ändå!

Aja, nog om honom! Förlåt Johan, jag bara letar lite info här! ;) Men vi måste se 2:an snart, kanske redan ikväll?

Ni kan väl inte gärna säga att jag har fel? ;)




 Malin :)

2an är grym!



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?