Ny kategori; Bloggdesign
Publicerat den

Hejsan! :}

Nu har jag skaffat mig en ny kategori som heter Bloggdesign. Det är såhär att jag tänkte börja sälja bloggdesigner eftersom det är många som har frågat mig om jag kan hjälpa dem. Saken är den att jag gärna hjälper folk, men det tar en sådan tid att göra en design. Minsta lilla sak tar faktiskt en ganska bra stund. När man som jag nu då, dessutom har ett barn att ta hand om så har jag inte all tid i världen heller. Och dessutom är ju pengar alltid välkomna när man bara lever på föräldrapenningen som ligger på 180 kr/dagen.. haha.

Men jag tänkte såhär:
en bloggdesign - 50 kr

Vissa kanske tycker att det är dyrt, fast det är det inte! :D Med tanke på att en design tar en sisådär 4 timmar att göra så är timpenningen inte särskilt hög, haha. I priset ingår allt som du vill ha i designen. Nu är jag ingen expert på design vill jag inte påstå, och det är inte säkert att jag kan göra allt som ni ber mig om. Men jag ska göra mitt bästa! Jag säger ju till om jag inte kan i så fall.. ;) En del människor som gör designer tar ju flera hundra kronor betalt, men själv skulle jag aldrig betala så mycket {okej, jag har varit nära eftersom jag så gärna vill kolla i koderna hur man gör sakerna, men jag tog reda på det på annat sätt istället. GRATIS!} och jag tror att många är ganska lika mig och inte vill lägga hur mycket som helst! Det är ju trots allt bara en design..

:D



 Adara - teckningar, foton, drömmar

Vad snygg design du har! :)



URL: http://adara.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin ♥

Ja, det tycker jag absolut! :) Vore jättekul att ses!

Annars kan ju jag o Devin ta en trip med tåg till skövde någon vardag, eftersom vi båda går hemma just nu :) det är väl inte så jättelångt? Kramar



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Sussi - 22 år, mamma & student!

Funderade på att göra samma sak, ta lite betalt eftersom det är många som frågar. För som du säger tar det en himla tid att göra allt!



URL: http://sussey.blogg.se/


 Veronica

Hej! jag skulle vilja beställa en bloggdesign :)snart är det ju jul så jag kan väl skicka iväg ett mejl om mina önskemål och sen kan du börja fixa med den när du vill :) om du fortfarande designer...



URL: http://igotabulletproofheart.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?