Nya plagg
Publicerat den

I dag är en bra dag!
Kläderna som jag beställde från H&M kom i dag (i går kanske men hämtade ut dem i dag!). Leggingsen passade perfekt i strl M. Väskan var skitsnygg och tröjan jätteskön. Måste nästan vara ett utav mina bästa köp någonsin! Som om inte detta vore nog så rensade mamma ur sina garderober i dag vilket gjorde mig lite rikare på plagg. 3 randiga tröjor, en fet, vit jacka, röda träningsbrallor och en skön kofta fick det blir. Justde, en jeansväst också! Vi får väl se om jag kommer att använda det, men det tror jag! :D Som jag alltid säger: bilder kommer en annan dag ;)



 Malin

Jag vill med ha nya klääder! dum som jag är spenderar jag alla pengar på ebbas kläder istället, och hon behöver verklign inte några nya.... får tänka lite mer på mig själv ;)



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com


 Caroline

Ett lite sent svar på din kommentar, men bättre sent än aldrig antar jag? haha. Ja jag VAR gravid när du skrev. Men det ändrades fort. Nu är vår lilla tjej här! :D



Sååå fin liten tös du har! God bit :D



Kram



URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?