Prishöjning
Publicerat den

Nu har jag bestämt mig för att höja priserna på mina bloggdesigner. Yes, you heard me. Jag kommer fortfarande inte vara dyr, men jag kommer dubbla summan. Det vill säga att den design kostar 100 kr (istället för 50 kr, som innan).

Anledningen till att jag höjer priset är att jag sitter här vid datorn och designar hela tiden. Varenda ledig minut sitter jag här och lyssnar på hur ni vill ha det och försöker leva upp till era förväntningar. Då känns 50 kr ganska lite. Dock kan jag tillägga att de designer jag hittills har sålt, har jag fått över 50 kr för. Ni är så rara där ute, sötnosar! De säger att jag har gjort ett bra jobb och vill ge mig mer än 50, jag blir så glad! :D

Men bra, då vet ni det! =) 100 kr istället för 50 kr.
Kanske kommer färre folk att vilja köpa en design av mig nu, men den smällen får jag ta.. :/

[Tilläggas bör också att till er som står i kö gäller fortfarande 50 kr. Jag skulle känna mig väldigt elak om jag höjer priset för er nu, haha!]



 S A N N A S . R U M

You gooo Melinda :D



URL: http://sannasrum.se


 Fröken Viktig

:) 100 kr är ju absolut inte mycket för en design. tror nog inte du kommer att få färre "kunder" :) hoppas ni får en mysig höstdag.



URL: http://www.frokenviktig.com


 Anna

Ett mycket bra initiativ!! Tar ju en stund att fixa o sen verkar det ju som du har support sen om nått behöver ändras?

Supetsnygga designer gör du iaf!!



Hur gör man för att ställa sig i kö och hur går det till sen med utförandet o så?



URL: http://livetmedpyret.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?